2012年11月30日

Recent Art Work by Nanoka ナノカ新作

Nano loves art work. This one looks pop!まだまだ続いています、ナノカのお絵描き(私が、手を加えていますが)この作品はポップですねえ。
We tried to make tapestry for Christmas. そこで、クリスマスに向けて、タペストリーを手作り。
She was too excited to work a lot and tear at the end. 楽しみ過ぎて、最後はボロボロになっていましたが、、、

 I did not buy toys for Nano. Of course some good toys looked lovely and we wanted to buy them for Nano. But it is just too expensive. Instead, I bought big paper and pen, and color paper. At the beginning she hesitated to draw, but it became her most favorite play soon. We still kept playing with papers.  私達は、ナノカにオモチャをほとんど買ってあげていない。もちろん、木のおもちゃや、素敵なものがいっぱい世の中には存在していて、見ていると、私も欲しくなるが、概して、いいものは高く、なかなか決心がつかないうちに、時が過ぎていく。代わりに、気軽に買った「ロール紙、ペン、色画用紙、は、今や、ナノカの一番好きな遊びに。朝イチから、顔や手を汚しながら、遊んでいる。私も、楽しい。
明日から、3週間程、愛知に帰ります〜。 向こうでも、いろいろ、遊んで来ようね、ナノちゃん。

0 件のコメント: